loading...
دانلود آهنگ جدید | باران صدا | بیرصدا
باران بازدید : 2527 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
  • توهین سالومه مجری من و تو به احسان علیخانی - کاملینا

    www.kamelina.ir/.../توهین-سالومه-مجری-من-و-تو-به-اح...Translate this page
    6 days ago - در تازه ترین واکنش ها سالومه مجری زن شبکه ی خارجی و ماهواره ای من و تو در صفحه ... فیلم شکستن بغض احسان علیخانی و حرف های جنجالی ... توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه ...
  • فحاشی سالومه مجری “من و تو” به احسان علیخانی :: 4 یو جوک

    4ujok.blog.ir/.../فحاشی-سالومه-مجری-“من-و-تو”-به-اح...Translate this page
    16 hours ago - برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. ... 1 day ago - توهینسالومه سیدنیا مجری من و تو به احسان علیخانی و ماه عسل + پاسخ . .... واکنش سالومه سیدنیا (مجری شبکه من‌ و تو)به برنامه ماه عسل + عکس. .... 4 days ago - انقاد از احسان علیخانی,حرف های زشت سالومه به احسان علی خانی,عکسهای احسان .
  • خانه - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو |

    tehranreport.com/.../توهین+زشت+سالومه+من+و+تو+به...Translate this page
    5 days ago - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو | ... واكنش تند احسان علیخانی به انتقادات اخیر. واكنش تند احسان .... اولین اجرای احسان عليخاني درماه عسل انتقادهاو حرف وحدیث های فروانی برای مجریمجرب تلویزیون به همراه داشت .
  • توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی کلیپ

    photo94-rzb.lordpop.ir/page-510755.htmlTranslate this page
    ۳ روز پیش - در تازه ترین واکنش ها سالومه مجری زن شبکه ی خارجی و ماهواره ای من و تو در صفحه فیسبوکش متنی توهین ... ۴ روز پیش - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو | . .... حرف های پریسا سحرخیز مجری شبکه من و تو – جديدترين اخبار .
  • واکنش علیخانی به سالومه اپارات - صفحه اصلی

    movie2016-rzb.memkan.ir/.../واکنش+علیخانی+به+سا...Translate this page
    توهین زشت سالومه من و تو به احسان علی خانی ! توهین سالومه سیدنیا به احسان عليخاني چندی پیش سالومه سیدنیامجری برنامه سالی تاک در فیس بوکش پستی توهین آمیز .... که در جشن تولد رونالدو حضور پیدا کرده بود به حرفهایپیکه واکنش نشان داده بود.
  • تیکه سالومه به احسان علیخانی | Ye3 - صفحه اصلی

    raftanha.ye3.ir/.../تیکه+سالومه+به+احسان+علیخانی.ht...Translate this page
    تصاویر بیشتر برای فحاشی زشت سالومه سیدنیا به احسان عليخاني ... سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در .... واکنش احسان عليخاني به حضور پرشور هوادارانش در فرهنگسرای . ... در این پست جدید ترین عکس های احسان عليخاني مجری خوش چهره و موفق تلویزیون را .... اما حرف های پایانی شاهرودی .
  • واکنش سالومه سیدنیا (مجری شبکه من‌ و تو) به برنامه ماه عسل + ...

    fagood.ir/.../واکنش-سالومه-سیدنیا-مجری-شبکه-من‌-و-...Translate this page
    3 days ago - متن سالومه سیدنیا بر علیه احسان علیخانی +عکس. به ... این روزها گمانه های بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه‌سازی و شایعات علیه ماه ... چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ... کلاهبرداری با چک رمزدار قلابی / پلیس در تعقیب کلاهبردارحرفه‌ای.
  • توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی | پارک سرا

    parksara.ir/توهین-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علی...Translate this page
    2 days ago - توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی سالومه سیدنیا مجری شبکه من ... این روزها گمانههای بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه سازی و ... از مجریان این شبکه با حمله به احسان علیخانی” وی را باعباراتی زشت و ... واکنش شدید احسان علیخانی به… ... سروش گفته : این حرف شما نشان از سطح پایین فکری و افراطی گری ...
  • توهین مجری شبکه من و تو به “احسان علیخانی” + عکس | فان لایف

    www.funlife.ir/.../توهین-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسا...Translate this page
    2 days ago - از مجریان این شبکه با حمله به احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی .... واکنش سالومهسیدنیا (مجری شبکه من‌ و تو) به برنامه ماه عسل + عکس. .... ۲ روز پیش – انقاد از احسان علیخانی,حرف های زشت سالومه به احسان علی خانی,عکسهای ...
  • حمله سالومه (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی +عکس - مجله ...

    www.morahem.com/.../salome-criticism-of-ehsan-alik...Translate this page
    5 days ago - اما برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. ... از مجریان این شبکه باحمله به احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... حمله مجری من تو به احسان علیخانی با عکس,جمله سالومه سیدنیا مجری منو ... مهموناش دارن باهاش حرف میزنن این به این ور اون ور نگاه میکنه یا با پشت ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما

    حامی 270,000 بچه بی سرپرست باشید ...

    برای تبلیغات در باران با ای دی زیر در تماس باشید ...

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,151
  • بازدید ماه : 4,589
  • بازدید سال : 46,861
  • بازدید کلی : 770,646
  • کدهای اختصاصی
    خیرین
    محک